Õppeaine kood | CPM110 |
Õppeaine nimetus | Sponsorlus, partnerlus ja finantseerimine loomemajanduses |
Õppekeeled | inglise |
Täpsustus | CPPM erialale |
Õppejõud | |
Vastutav õppejõud | Jüri Nael |
Eristav/mitteeristav hindamine |
Semester |
EAP |
EAP kokku | 1 EAP |
Tunnimaht kokku | 0 akadeemilist tundi |
Eesmärk
See kursus pakub põhjalikku arusaama sponsorluse ja rahakogumise strateegiatest, mis on spetsiaalselt kohandatud loomemajandusele. Kursus keskendub oskuste arendamisele, mis on vajalikud rahastuse hankimiseks ning püsivate suhete loomiseks sponsorite, annetajate ja teiste sidusrühmadega kunsti- ja kultuurisektoris. Üliõpilased õpivad tundma erinevaid rahakogumismudeleid, sponsorluspakkumiste koostamist, partnerluste arendamist ning loominguliste projektide rahakogumise eetilisi kaalutlusi.
Õpiväljundid
Kursuse läbinud üliõpilased on võimelised:
1. Tuvastama ja hindama potentsiaalseid sponsorlus- ja rahakogumisvõimalusi loominguliste projektide jaoks, arvestades
sektorispetsiifilisi väljakutseid ja võimalusi.
2. Välja töötama veenvaid sponsorluspakkumisi, sealhulgas suutma selgelt väljendada partnerluste väärtust sponsoritele ja annetajatele.
3. Näitama arusaamist rahakogumise protsessist, alates võimalike toetajate uurimisest kuni sponsorite ja annetajate kaasamise, taotluse esitamise ja hoidmiseni.
4. Rakendama tõhusaid läbirääkimis- ja kommunikatsioonistrateegiaid sponsoritega suhtlemiseks ning loominguliste ettevõtmiste rahastuse tagamiseks.
5. Hindama rahakogumisega seotud eetilisi kaalutlusi, sponsorluslepinguid ning nende mõju kunstilisele terviklikkusele ja kultuurilisele väärtusele.