Õppeaine kood | MAG220 |
Õppeaine nimetus | Turundus ja kommunikatsioon |
Õppekeeled | eesti |
Täpsustus | kohustuslik BAK MK erialale ja muusikaproduktsiooni mikrokraadile, teistele valikaine |
Õppejõud | |
Vastutav õppejõud | Kaari Kiitsak-Prikk |
Eristav/mitteeristav hindamine |
Semester |
EAP |
EAP kokku | 3 EAP |
Tunnimaht kokku | 30.0 akadeemilist tundi |
Eesmärk
Kursuse eesmärk on anda ülevaade turunduse ja kommunikatsiooni rollist muusikakorralduses, selle põhimõtetest ja kontseptsioonidest ning toimimisest. Kursus pakub tööriistu, kuidas arendada ja levitada muusikavaldkonna tooteid ja teenuseid, ning teadmisi muusikavaldkonna professionaalide persoonibrändingust. Samuti on aine eesmärk anda teadmisi ja arendada meediasuhtlusese ning esinemis- ja esitlusoskusi.
Õpiväljundid
Üliõpilasel on põhiteadmised kommunikatsiooni- ja turunduse teooriast ja praktilistest rakendustest. Ta tunneb turunduse ja kommunikatsiooni põhiprintsiipe, nende spetsiifikat ja tavasid muusikavaldkonnas ja oskab neid rakendada praktikas. Ta valdab kultuuri- ja teadusteadlikku kommunikatsiooni, ta on arendanud enda loovat mõtlemist ja sotsiaalmeedia rakendamise oskusi ning tal on ülevaade kriisikommunikatsioonist. Ta saab aru ettevõtte ja loov- ning meediaagentuuri vahelistest koostöö põhimõtetest. Ta oskab iseseisvalt koostada kultuurisündmuse kommunikatsiooni- ja turundusplaani. Teab, kuidas esineda meedias ja oma pakutavat esitleda, luua suhteid professionaalsetes võrgustikes ja suhelda erinevate osapooltega muusikakorralduse töös.