Õppeaine kood | MIX001 |
Õppeaine nimetus | Eriala |
Õppekeeled | eesti/inglise |
Täpsustus | MI õppekava MAG õppele |
Õppejõud | Momir Novakovic, Maksim Štšura, Mari Poll-Novakovic, Marje Lohuaru, Hirvo Surva, Ivari Ilja, Mihkel Poll, Age Juurikas, Peep Lassmann, Sten Lassmann, Marko Martin, Henry-David Varema, Taavi Tampuu, Nadežda Kurem, Mati Turi, Heli Veskus, Juhan-Hannes Tralla, Taimo Toomast, Arvo Volmer, Paul Mägi, Toomas Vavilov, Peeter Sarapuu, Kalervo Olavi Kulmala, Helin Kapten, Martti Raide, Meelis Orgse, Kai Ratassepp, Urmas Vulp, Toomas Trass, Toomas Kapten |
Vastutav õppejõud | Kristi Kapten |
Eristav/mitteeristav hindamine | E | E | E |
Semester | 1 | 2 | 3 |
EAP | 10.00 | 10.00 | 10.00 |
EAP kokku | 30 EAP |
Tunnimaht kokku | 120.0 akadeemilist tundi |
Eesmärk
Kõrgete professionaalsete oskuste ja isikupärase lähenemisviisiga interpreedi ning ansamblisti ettevalmistamine, kes on võimeline esitama kõrgeima raskusastmega repertuaari erinevates stiilides ja osalisena erinevates muusikalistes kooslustes.
Õpiväljundid
Aine läbinud üliõpilane:
1. suudab kunstiküpselt ja professionaalsel tasemel, tehnilise üleoleku ja veenvusega esitada erinevate ajastute muusikat
ning realiseerida oma loomingulisi ideid;
2. valdab erialaspetsiifilisi tehnilisi võtteid professionaalse muusiku tasemel;
3. tunneb erinevate ajastute muusikastiile ja kaasaja erinevaid improvisatsioonisuundi, oskab rakendada stilistiliselt vastavaid tehnilisi ja interpretatsioonilisi võtteid;
4. suudab lahti mõtestada muusikateose struktuuri, avada ja publikule vahendada esitatavate teoste emotsionaalset sisu ning kunstilist sõnumit;
5. tuleb toime erinevates interaktiivsetes õppe- ja loomingulistes protsessides (meistrikursus, orkestri- või ansambliproov (jne) tekkivate probleemidega, on vajadusel võimeline asuma neis liidrirolli;
6. on võimeline omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi loominguliselt integreerima ning rakendama iseseisvas erialalises tegevuses;
7. on suuteline oma erialalist taset kriitiliselt hindama ning end pidevalt erialaliselt ja üldkultuuriliselt täiendama;
8. oskab sõnastada ning analüüsida eriala ja esitatava repertuaariga seotud probleeme;
9. on võimeline pädevalt edasi andma oma teadmisi õpetamise, juhendamise või muul teel.