Õppeaine kood | PEX905 |
Õppeaine nimetus | Pedagoogiline praktika |
Õppekeeled | eesti |
Täpsustus | PE õppekava MAG õppele |
Õppejõud | Eve Pärnsalu, Martti Raide, Katrin Talmar, Andres Uibo, Peeter Sarapuu, Anne-Liis Poll, Roland Jairus, Niina Murdvee, Mirjam Kerem, Mart Laas, Irene Kabonen, Vambola Krigul, Dmitry Bulgakov, Raivo Peäske, Ruslan Petrov, Elo Tepp, Ene Nael, Marja Jürisson, Heiki Mätlik, Karoliina Kreintaal, Jekaterina Rostovtseva, Indrek Vau, Kirill Ogorodnikov |
Vastutav õppejõud | Marja Jürisson |
Eristav/mitteeristav hindamine | mitteeristav | eristav | mitteeristav |
Semester | sügissemester | kevadsemester | sügissemester |
EAP | 3.00 | 3.00 | 3.00 |
EAP kokku | 9 EAP |
Tunnimaht kokku | 45.0 akadeemilist tundi |
Eesmärk
Bakalaureuseõppes omandatud pedagoogiliste oskuste süvendamine ja mitmekesistamine, üliõpilase ettevalmistamine iseseisvaks pedagoogiliseks tööks. Soovituslikult viiakse raskuspunkt tööle keskastme või edasijõudnu/eelkutseõppe tasemel õppuritega. Tegeldakse süvendatult õpitava repertuaari viimistlusprobleemidega. Tutvumine huviõppe, koosmänguõppe ja täiskasvanuõppe eripäradega.
Õpiväljundid
Aine läbinud magistrant:
1. on võimeline iseseisvaks tööks muusikakooli õpetajana;
2. suudab ära tunda pedagoogilisi probleeme ja leida nende lahendamiseks sobivaid meetodeid;
3. oskab planeerida tunde lähtuvalt õpitust, õpilaste individuaalsest arengust ja seatud eesmärkidest, valides sobivaid metoodilisi võtteid ja repertuaari;
3. on võimeline pädevalt ja kaasaegseid õpetamismeetodeid rakendades edasi andma oma erialaseid teadmisi ja oskusi,
4. oskab õpilast motiveerida ning ette valmistada esinemiseks laval;
5. analüüsib enda ja õpilaste tegevust, integreerides omandatud pedagoogilisi ja psühholoogilisi teadmisi.