Õppekava kood | 100904 |
Õppekava nimetus | Jazz- ja improvisatsiooniline muusika |
Õppekava tase | magistriõpe |
Õppekava maht ainepunktides | 120 EAP |
Nominaalne aeg aastates | 2 aastat |
Õppevorm(id) | päevaõpe |
Õppekavagrupp | muusika ja teatrikunst |
Õppetöö keeled | eesti |
Õpiväljundite saavutamiseks vajalikud teised keeled | |
HTM registrisse kandmise kuupäev | 27.11.2009 |
EMTA nõukogus kinnitamise (muudatuse) kuupäev | 15.04.2020 |
Õppe läbiviimise õigus
õppekava kuulub muusika ja teatrikunsti õppekavagruppi, milles on antud õigus õpet läbi viia. Vabariigi Valitsuse 11.07.2019. a määrus nr 62 "Kõrgharidusstandard", lisa 3
Vastuvõtu tingimused
- õppe alustamise tingimused
bakalaureusekraad, rakenduskõrgharidusõppe diplom või nendele vastav kvalifikatsioon; lisanõudeks muusikaline ettevalmistus bakalaureuseõppe tasemel
bakalaureusekraad, rakenduskõrgharidusõppe diplom või nendele vastav kvalifikatsioon; lisanõudeks muusikaline ettevalmistus bakalaureuseõppe tasemel
- sisseastumiseksamid
sisseastumiseksam erialas
sisseastumiseksam erialas
Õppekava eesmärgid
Õppekava eesmärkideks on:
- pakkuda muusika alal esimese astme kõrghariduse omandanud üliõpilastele kõrgel rahvusvahelisel tasemel, tänapäeva muusikaelu nõudmistega arvestavat ja loovuse arengule suunatud koolitust jazzmuusika interpretatsiooni või kaasaegse improvisatsiooni alal, mis loob eelduse erialasele tööle suundumiseks või õpingute jätkamiseks doktoriõppes;
- toetada avatud sotsiaal-kultuurilist õpikeskkonda, mis aitab kaasa erialaste ja muude õppekavas kirjeldatud teadmiste ja oskuste omandamisele ja rakendamisele;
- luua tingimused iseennast ja oma tegevust ning ümbritsevat maailma mõtestava inimese kujunemiseks;
- arendada üliõpilases kommunikatiivset kompetentsust, vastutustunnet ning koostöö- ja juhtimisoskusi.
- pakkuda muusika alal esimese astme kõrghariduse omandanud üliõpilastele kõrgel rahvusvahelisel tasemel, tänapäeva muusikaelu nõudmistega arvestavat ja loovuse arengule suunatud koolitust jazzmuusika interpretatsiooni või kaasaegse improvisatsiooni alal, mis loob eelduse erialasele tööle suundumiseks või õpingute jätkamiseks doktoriõppes;
- toetada avatud sotsiaal-kultuurilist õpikeskkonda, mis aitab kaasa erialaste ja muude õppekavas kirjeldatud teadmiste ja oskuste omandamisele ja rakendamisele;
- luua tingimused iseennast ja oma tegevust ning ümbritsevat maailma mõtestava inimese kujunemiseks;
- arendada üliõpilases kommunikatiivset kompetentsust, vastutustunnet ning koostöö- ja juhtimisoskusi.
Õppekava õpiväljundid
Õppekava täies mahus läbinud üliõpilane:
1. valdab oma erialainstrumenti, improvisatsiooni, erinevaid stiile ja repertuaari kõrgel rahvusvahelisel tasemel ning suudab oma tehnilisi oskusi rakendada ansamblimängus nii liikme kui juhina, kohaneda erinevate esinemis- ja salvestamisolukordadega, olla koostöövõimeline ja väljendada oma loomingulisi ideid efektiivselt;
2. omab süsteemset ülevaadet jazzmuusika või kaasaegse improvisatsiooni arenguloost kuni tänapäevani, tunneb vastavaid struktuure ja põhimõisteid ning on kursis selle kultuurilise ja sotsiaalse taustaga;
3. on valmis iseseisvaks erialaseks tööks, sh rahvusvahelises keskkonnas, näidates seejuures algatusvõimet, vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatööoskusi;
4. on võimeline pädevalt edasi andma oma teadmisi õpetamise, juhendamise või muul teel;
5. omab süvendatud teadmisi mõnes muusika või kultuuriettevõtlusega seotud valdkonnas;
6. on suuteline omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi loominguliselt integreerima ning rakendama iseseisvas erialases tegevuses;
7. on võimeline oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles muusikaga seonduvaid probleeme, järeldusi ja nende aluseks olevaid teooriaid suuliselt ja kirjalikult esitama ja argumenteerima ning osalema nii erialaspetsialistide kui ka erialaväliste inimeste sellekohastes aruteludes;
8. suudab teha meeskonnatööd nii erialaselt kui ka igapäevaelus, on valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse;
9. oskab tegutseda eetiliselt keerulistes olukordades, on teadlik oma tegevuse eetilistest aspektidest, võimalustest, piirangutest ja ühiskondlikust rollist ning oskab anda põhjendatud hinnanguid muusikat ja kultuurielu puudutavates küsimustes;
10. on suuteline omandatud teadmiste ja oskuste taset kriitiliselt hindama, õpinguid jätkama ning ennast pidevalt iseseisvalt nii erialaselt kui üldkultuuriliselt täiendama.
1. valdab oma erialainstrumenti, improvisatsiooni, erinevaid stiile ja repertuaari kõrgel rahvusvahelisel tasemel ning suudab oma tehnilisi oskusi rakendada ansamblimängus nii liikme kui juhina, kohaneda erinevate esinemis- ja salvestamisolukordadega, olla koostöövõimeline ja väljendada oma loomingulisi ideid efektiivselt;
2. omab süsteemset ülevaadet jazzmuusika või kaasaegse improvisatsiooni arenguloost kuni tänapäevani, tunneb vastavaid struktuure ja põhimõisteid ning on kursis selle kultuurilise ja sotsiaalse taustaga;
3. on valmis iseseisvaks erialaseks tööks, sh rahvusvahelises keskkonnas, näidates seejuures algatusvõimet, vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatööoskusi;
4. on võimeline pädevalt edasi andma oma teadmisi õpetamise, juhendamise või muul teel;
5. omab süvendatud teadmisi mõnes muusika või kultuuriettevõtlusega seotud valdkonnas;
6. on suuteline omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi loominguliselt integreerima ning rakendama iseseisvas erialases tegevuses;
7. on võimeline oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles muusikaga seonduvaid probleeme, järeldusi ja nende aluseks olevaid teooriaid suuliselt ja kirjalikult esitama ja argumenteerima ning osalema nii erialaspetsialistide kui ka erialaväliste inimeste sellekohastes aruteludes;
8. suudab teha meeskonnatööd nii erialaselt kui ka igapäevaelus, on valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse;
9. oskab tegutseda eetiliselt keerulistes olukordades, on teadlik oma tegevuse eetilistest aspektidest, võimalustest, piirangutest ja ühiskondlikust rollist ning oskab anda põhjendatud hinnanguid muusikat ja kultuurielu puudutavates küsimustes;
10. on suuteline omandatud teadmiste ja oskuste taset kriitiliselt hindama, õpinguid jätkama ning ennast pidevalt iseseisvalt nii erialaselt kui üldkultuuriliselt täiendama.
Õppekava lühikirjeldus
Õppekava koosneb järgmistest põhiosadest ja moodulitest:
A Eriala 30 EAP
B Erialaga seotud praktilised õpingud 35 EAP
- Täiendavad praktilised õpingud jazzmuusika erialale
- Täiendavad praktilised õpingud kaasaegse improvisatsiooni erialale
C Muusikateoreetilised, -ajaloolised, pedagoogilised ja üldõpingud 35 EAP
- Muusikalugu, -analüüs ja -kriitika
- Ettevõtlikkuse alused
- Õpetajakoolitus
- Üldõpingud
D Magistrieksam 15 EAP
E Vabaained 5 EAP
A Eriala 30 EAP
B Erialaga seotud praktilised õpingud 35 EAP
- Täiendavad praktilised õpingud jazzmuusika erialale
- Täiendavad praktilised õpingud kaasaegse improvisatsiooni erialale
C Muusikateoreetilised, -ajaloolised, pedagoogilised ja üldõpingud 35 EAP
- Muusikalugu, -analüüs ja -kriitika
- Ettevõtlikkuse alused
- Õpetajakoolitus
- Üldõpingud
D Magistrieksam 15 EAP
E Vabaained 5 EAP
Valikuvõimalused õppekava läbimiseks
Mooduli A läbimine on üliõpilasele tervikuna kohustuslik. B osa moodulitest läbib üliõpilane õpingute jooksul aineid 35 EAP mahus. C osa moodulitest läbib üliõpilane 35 AP mahus aineid, sh on kohustuslik valida üks lõputööd sisaldav moodul (Muusikalugu, -analüüs ja -kriitika; Ettevõtlikkuse alused või Õpetajakoolitus). Mooduli D läbimine on kohustuslik. Vabaaineid 5 EAP mahus võib valida õpingute jooksul EMTA ainekataloogist või teistest kõrgkoolidest.
Lõpetamise tingimused (lõputöö, eksamid)
õppekava täitmine täies mahus 105 EAP (eriala 30 EAP, erialaga seotud praktilised õpingud 35 EAP, muusikateoreetilised, -ajaloolised, pedagoogilised ja üldõpingud 35 EAP, vabaained 5 EAP) ning magistrieksami sooritamine 15 EAP.
- diplom
Magistridiplom, akadeemiline õiend, Diploma Supplement
Magistridiplom, akadeemiline õiend, Diploma Supplement
- omistatav kraad
kunstide magister
kunstide magister
Õppekava eest vastutav(ad) üksus(ed)
Heliloomingu ning improvisatsioonilise muusika ja kaasaegsete etenduskunstide osakond
Edasiõppimise võimalused
doktoriõpe
Kvalifikatsiooni tase
kõrghariduse teine aste, Eesti kvalifikatsiooniraamistiku 7. tase, Euroopa kvalifikatsiooniraamistiku 7. tase
Pääs tööturule
õigus töötada magistrikraadi või vastavat kvalifikatsiooni nõudval ametikohal.
Õppekava spetsialiseerumised
Peaeriala: Jazzmuusika 120 EAP Kaasaegne improvisatsioon 120 EAP
Spetsialiseerumised:
JM11 jazzmuusika (klahvpillid)
JM12 jazzmuusika (kitarr)
JM13 jazzmuusika (löökpillid)
JM14 jazzmuusika (bass)
JM15 jazzmuusika (laul)
JM16 jazzmuusika (saksofon)
JM17 jazzmuusika (viiul)
JM18 jazzmuusika (trompet)
JM19 jazzmuusika (tromboon)
JM20 jazzmuusika (flööt)
IM13 Kaasaegne improvisatsioon
Spetsialiseerumised:
JM11 jazzmuusika (klahvpillid)
JM12 jazzmuusika (kitarr)
JM13 jazzmuusika (löökpillid)
JM14 jazzmuusika (bass)
JM15 jazzmuusika (laul)
JM16 jazzmuusika (saksofon)
JM17 jazzmuusika (viiul)
JM18 jazzmuusika (trompet)
JM19 jazzmuusika (tromboon)
JM20 jazzmuusika (flööt)
IM13 Kaasaegne improvisatsioon
Õppekava struktuur ja õppeained
MA ERIALA
[MA06] Eriala (JM õppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk: arendada ja täiustada mängutehnilisi (vokaalseid) oskusi ja muusikalise mõtlemise taset ning rakendada omandatud oskusi kontserdi- ja stuudiokeskkonnas kõrgel rahvusvahelisel tasemel. Improvisatsiooni erialal: viia muusiku improvisatsioonioskused kõrgele professionaalsele tasemele; valmistada üliõpilased ette iseseisvaks- ja koostööks nii soolo kui grupiimproviseerijana.
Kohustuslik moodul vastavalt spetsialiseerumisele.
Mooduli õpiväljundid. Mooduli läbinud üliõpilane:
1. on omandanud kõrgtasemel teadmised ja oskused loomingulise ja muusikalise potentsiaali arendamiseks ja realiseerimiseks;
2. on erialainstrumendil tehniliselt kompetentne ja veenev;
3. tunneb erinevate ajastute muusikat ja stiile, kaasaja erinevaid improvisatsioonisuundi ja oskab rakendada stilistiliselt vastavaid tehnilisi ja interpretatsioonilisi võtteid;
4. valdab vabalt ning loovalt improvisatsioonis enamkasutatavaid laade ja järgnevusi, erinevatele stiilidele iseloomulikku rütmikat ja fraseerimist;
5. suudab veenvalt esitada keerukamat repertuaari erinevates stiilides;
6. suudab luua ja ellu viia oma kõrgel kunstilisel tasemel loomingulised ideed;
7. oskab sõnastada ja analüüsida erialaga seotud probleeme ning neid lahendada.
Kohustuslik moodul vastavalt spetsialiseerumisele.
Mooduli õpiväljundid. Mooduli läbinud üliõpilane:
1. on omandanud kõrgtasemel teadmised ja oskused loomingulise ja muusikalise potentsiaali arendamiseks ja realiseerimiseks;
2. on erialainstrumendil tehniliselt kompetentne ja veenev;
3. tunneb erinevate ajastute muusikat ja stiile, kaasaja erinevaid improvisatsioonisuundi ja oskab rakendada stilistiliselt vastavaid tehnilisi ja interpretatsioonilisi võtteid;
4. valdab vabalt ning loovalt improvisatsioonis enamkasutatavaid laade ja järgnevusi, erinevatele stiilidele iseloomulikku rütmikat ja fraseerimist;
5. suudab veenvalt esitada keerukamat repertuaari erinevates stiilides;
6. suudab luua ja ellu viia oma kõrgel kunstilisel tasemel loomingulised ideed;
7. oskab sõnastada ja analüüsida erialaga seotud probleeme ning neid lahendada.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
JMX106-1/2024 | Eriala | 10 EAP | A |
JMX106-2/2024 | Eriala | 10 EAP | E |
JMX106-3/2024 | Eriala | 10 EAP | A |
NIX105-1/2024 | Eriala | 10 EAP | E |
NIX105-2/2024 | Eriala | 10 EAP | E |
NIX105-3/2024 | Eriala | 10 EAP | E |
MB ERIALAGA SEOTUD PRAKTILISED ÕPINGUD
[MB11] Täiendavad praktilised õpingud (JM õppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk: edasi arendada ja mitmekesistada professionaalse jazzmuusiku erialaseid õpinguid täiendavaid ja toetavaid muusikalisi võimeid ja oskusi (loomingulist mõtlemist, muusikalist kuulmist, lisainstrumendi mängu, improvisatsiooni jm oskusi).
Kohustuslik valida JMX930, JMX940 ja JMX220 A1, A2, JMX901 A1, A2 (kokku 32 EAP). Lisaks valida moodulist vähemalt 3 EAP mahus valikaineid.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. tunneb 20. sajandi innovatiivseid süvamuusikasuundi, uuenduslikke noteerimisviise ja mängutehnikaid;
2. on võimeline analüüsima nüüdis- ja eksperimentaalmuusika esitusprobleeme ja neid praktikas lahendama;
3. suudab täiendaval instrumendil esitada eri stiilides muusikat;
4. tunneb klassikalise muusika reeglitest lähtuva arranžeerimise ja improviseerimise põhialuseid.
Kohustuslik valida JMX930, JMX940 ja JMX220 A1, A2, JMX901 A1, A2 (kokku 32 EAP). Lisaks valida moodulist vähemalt 3 EAP mahus valikaineid.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. tunneb 20. sajandi innovatiivseid süvamuusikasuundi, uuenduslikke noteerimisviise ja mängutehnikaid;
2. on võimeline analüüsima nüüdis- ja eksperimentaalmuusika esitusprobleeme ja neid praktikas lahendama;
3. suudab täiendaval instrumendil esitada eri stiilides muusikat;
4. tunneb klassikalise muusika reeglitest lähtuva arranžeerimise ja improviseerimise põhialuseid.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
JMX940-1/2024 | Loominguline projekt | 3 EAP | A |
JMX940-2/2024 | Loominguline projekt | 3 EAP | E |
JMX930-1/2024 | Ansambel | 4 EAP | A |
JMX930-2/2024 | Ansambel | 4 EAP | E |
JMX930-3/2024 | Ansambel | 4 EAP | A |
JMX930-4/2024 | Ansambel | 4 EAP | E |
JMX901-1/2024 | Suur jazzansambel | 3 EAP | A |
JMX901-2/2024 | Suur jazzansambel | 3 EAP | A |
JMX300-1/2024 | Jazzloomingu laboratoorium | 2 EAP | A |
JMX300-2/2024 | Jazzloomingu laboratoorium | 2 EAP | A |
IND401-1/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-2/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-3/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-4/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
NIX950-1/2024 | Improvisatsioon | 2 EAP | A |
NIX950-2/2024 | Improvisatsioon | 2 EAP | A |
NIX950-3/2024 | Improvisatsioon | 2 EAP | A |
NIX950-4/2024 | Improvisatsioon | 2 EAP | A |
NIX930-1/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
NIX930-2/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
JMX940-3/2024 | Loominguline projekt | 3 EAP | A |
NIX230/2024 | Sissejuhatus 21. saj. kammermuusikasse | 3 EAP | A |
MIX202-1/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
MIX202-2/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
MIX202-3/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
MIX202-4/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
KOX600/2024 | Arranžeerimine | 2 EAP | A |
KOE815/2024 | Live-helindamine | 2 EAP | A |
KOE800/2024 | Sissejuhatus muusikatehnoloogiasse | 2 EAP | A |
KOE721-1/2024 | Helirežii praktika I | 2 EAP | A |
KOE721-2/2024 | Helirežii praktika I | 2 EAP | E |
KOE721-3/2024 | Helirežii praktika I | 2 EAP | A |
KOE721-4/2024 | Helirežii praktika I | 2 EAP | E |
KOE711/2024 | Helirežii alused | 3 EAP | A |
KOE110/2024 | Arvutinotatsioon | 3 EAP | A |
JMX220-1/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
JMX220-2/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
JMX220-3/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
JMX220-4/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
JMX150-1/2024 | Fraasi kujundamine jazzmuusikas | 2 EAP | A |
JMX150-2/2024 | Fraasi kujundamine jazzmuusikas | 2 EAP | E |
JMX109-1/2024 | Rütmika valikkursus edasijõudnutele | 2 EAP | A |
JMX109-2/2024 | Rütmika valikkursus edasijõudnutele | 2 EAP | E |
[MB25] Täiendavad praktilised õpingud (IM õppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk: süvendada ja mitmekesistada kaasaegse professionaalse muusiku erialaseid õpinguid täiendavaid ja toetavaid muusikalisi võimeid ja oskusi.
Kohustuslik valida NIX230, NIX250, NIX255, NIX260, NIX930 A1, A2 (kokku 30 EAP). Lisaks valida moodulist vähemalt 5 EAP mahus valikaineid.
Vastavalt valitud ainetele on mooduli läbinud üliõpilane omandanud järgmised õpiväljundid:
1. on võimeline teostama oma muusikalisi ideid veenvalt ja professionaalselt.
2. valdab hääle kasutamist improvisatsioonis
3. on võimeline esitama nii soolo- kui grupiimprovisatsiooni;
4. suudab orienteeruda tänapäeva muusikastiilides ja väljendusvahendeis;
5. on suuteline tänapäeva ja traditsioonilisi muusikalisi väljendusvahendeid kriitiliselt hinnates integreerima neid oma loomingusse;
6. suudab oma muusikat analüütiliselt hinnates näha seda avaras perspektiivis;
7. suudab arvestada salvestusruumi akustilisi iseärasusi ning analüüsida oma esituse kõlapilti.
Kohustuslik valida NIX230, NIX250, NIX255, NIX260, NIX930 A1, A2 (kokku 30 EAP). Lisaks valida moodulist vähemalt 5 EAP mahus valikaineid.
Vastavalt valitud ainetele on mooduli läbinud üliõpilane omandanud järgmised õpiväljundid:
1. on võimeline teostama oma muusikalisi ideid veenvalt ja professionaalselt.
2. valdab hääle kasutamist improvisatsioonis
3. on võimeline esitama nii soolo- kui grupiimprovisatsiooni;
4. suudab orienteeruda tänapäeva muusikastiilides ja väljendusvahendeis;
5. on suuteline tänapäeva ja traditsioonilisi muusikalisi väljendusvahendeid kriitiliselt hinnates integreerima neid oma loomingusse;
6. suudab oma muusikat analüütiliselt hinnates näha seda avaras perspektiivis;
7. suudab arvestada salvestusruumi akustilisi iseärasusi ning analüüsida oma esituse kõlapilti.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
NIX255/2024 | Avatud notatsioon | 3 EAP | A |
NIX230/2024 | Sissejuhatus 21. saj. kammermuusikasse | 3 EAP | A |
NIX930-1/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
NIX930-2/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
NIX260-1/2024 | Füüsiline teater ja improvisatsioon | 3 EAP | A |
NIX260-2/2024 | Füüsiline teater ja improvisatsioon | 3 EAP | A |
NIX250-1/2024 | Improvisatsioonistuudio | 3 EAP | A |
NIX250-2/2024 | Improvisatsioonistuudio | 3 EAP | A |
NIX250-3/2024 | Improvisatsioonistuudio | 3 EAP | A |
NIX250-4/2024 | Improvisatsioonistuudio | 3 EAP | A |
VMX926-1/2024 | Varajase muusika ansambel | 3 EAP | A |
VMX926-2/2024 | Varajase muusika ansambel | 3 EAP | A |
VMX926-3/2024 | Varajase muusika ansambel | 3 EAP | A |
VMX926-4/2024 | Varajase muusika ansambel | 3 EAP | A |
VMX202-1/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
VMX202-2/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
VMX202-3/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
VMX202-4/2024 | Täiendav instrument | 2 EAP | A |
NIX960-1/2024 | Erialainstrument | 4 EAP | A |
NIX960-2/2024 | Erialainstrument | 4 EAP | E |
NIX930-3/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
NIX930-4/2024 | Nüüdis- ja eksperimentaalmuusika stuudio | 3 EAP | A |
NIX235-1/2024 | Kaasaegne improvisatsioon rahvusvahelises koostöös | 2 EAP | A |
NIX235-2/2024 | Kaasaegne improvisatsioon rahvusvahelises koostöös | 3 EAP | A |
MTX810/2024 | Eesti popmuusikalugu | 3 EAP | E |
KOX805-1/2024 | Looming | 2 EAP | A |
KOX805-2/2024 | Looming | 2 EAP | A |
KOX805-3/2024 | Looming | 2 EAP | A |
KOX805-4/2024 | Looming | 2 EAP | A |
KOE840-1/2024 | Live-elektroonika ansambel | 2 EAP | A |
KOE840-2/2024 | Live-elektroonika ansambel | 2 EAP | A |
KOE800/2024 | Sissejuhatus muusikatehnoloogiasse | 2 EAP | A |
KOE711/2024 | Helirežii alused | 3 EAP | A |
KOE511/2024 | Audio programmeerimise keel II | 3 EAP | A |
KOE511/2024 | Audio programmeerimise keel II | 3 EAP | A |
IND401-1/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-2/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-3/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
IND401-4/2024 | Erialapraktika | 2 EAP | A |
MC MUUSIKATEOREETILISED, -AJALOOLISED, PEDAGOOGILISED JA ÜLDÕPINGUD
[MC01] Muusikalugu, -analüüs ja -kriitika (valikmoodul)
Mooduli eesmärk: arendada üliõpilase silmaringi muusikast mõtlemise ja kirjutamise osas, arendada sõnalise ja kirjaliku eneseväljenduse oskust, oskust formuleerida oma erialaga seotud probleeme ning leida nende lahendamiseks sobivaid meetodeid.
Kohustuslik läbida üks aine vabal valikul, lisaks võib üliõpilane valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh lõputöö MTX902.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. suudab püstitada erialaga seotud probleeme;
2. oskab otsida kirjandust ja rakendada sobivaid meetodeid erialaste probleemide lahendamiseks;
3. on võimeline oma õppekeeles töös esitatud probleeme ja järeldusi arusaadavas vormis kirjalikult esitama ja oma väiteid argumenteerima;
4. on võimeline kriitiliselt hindama kaasüliõpilaste töid ning suuliselt selgitama ja argumenteerima oma tööga seotud küsimusi;
5. on võimeline kasutama ingliskeelset erialast kirjandust ja osalema ingliskeelsetes erialastes aruteludes.
Kohustuslik läbida üks aine vabal valikul, lisaks võib üliõpilane valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh lõputöö MTX902.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. suudab püstitada erialaga seotud probleeme;
2. oskab otsida kirjandust ja rakendada sobivaid meetodeid erialaste probleemide lahendamiseks;
3. on võimeline oma õppekeeles töös esitatud probleeme ja järeldusi arusaadavas vormis kirjalikult esitama ja oma väiteid argumenteerima;
4. on võimeline kriitiliselt hindama kaasüliõpilaste töid ning suuliselt selgitama ja argumenteerima oma tööga seotud küsimusi;
5. on võimeline kasutama ingliskeelset erialast kirjandust ja osalema ingliskeelsetes erialastes aruteludes.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
MTX902/2024 | Lõputöö | 10 EAP | E |
VMX500-1/2024 | Gregoriaani semioloogia ja paleograafia | 2 EAP | A |
VMX500-2/2024 | Gregoriaani semioloogia ja paleograafia | 2 EAP | A |
MTX940/2024 | Muusikapsühholoogia seminar | 3 EAP | A |
MTX914/2024 | Maailma muusikakultuurid | 3 EAP | A |
MTX871-1/2024 | Harmoonilise kontrapunkti teooria ja analüüs | 3 EAP | A |
MTX871-2/2024 | Harmoonilise kontrapunkti teooria ja analüüs | 3 EAP | E |
MTX870-1/2024 | Posttonaalse muusika teooria ja analüüs | 3 EAP | A |
MTX870-2/2024 | Posttonaalse muusika teooria ja analüüs | 3 EAP | E |
MTX802/2024 | Sugu popmuusikas | 3 EAP | A |
MTX772-1/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-2/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-3/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-4/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX730/2024 | Kriitikaseminar | 3 EAP | A |
MTX711/2024 | Hümnoloogia | 3 EAP | A |
MTX620/2024 | Etnomusikoloogia alused | 3 EAP | A |
MTX600/2024 | Sissejuhatus eesti rahvamuusikasse | 3 EAP | E |
MTX503/2024 | Eesti kirikumuusika | 3 EAP | A |
MTX454/2024 | Arvo Pärt: sõna ja muusika | 3 EAP | A |
MTX435/2024 | Muusika filmis | 3 EAP | A |
MTX432/2024 | Muusikateater ja režii 21. sajandil | 3 EAP | A |
MTX431/2024 | Schönbergi eel ja järel | 3 EAP | A |
MTX430/2024 | Wagner ja Verdi | 3 EAP | A |
MTX411/2024 | Bachi vokaalteosed | 3 EAP | A |
MTX410/2024 | Barokkooper | 3 EAP | A |
MTX355/2024 | Kammermuusika ajalood | 3 EAP | A |
MTX336/2024 | Kurt Weill ja 20. sajandi muusikakultuur | 3 EAP | A |
MTX335/2024 | Modernism ja muusikateater | 3 EAP | A |
MTX334/2024 | Mälutekstid ja biograafiad muusikalookirjutuses | 3 EAP | A |
MTX231/2024 | Rakenduslikud refleksiivsed meetodid loovuurimuses | 3 EAP | A |
MTX810/2024 | Eesti popmuusikalugu | 3 EAP | E |
MTX808/2025 | Maitsetu muusika seminar | 3 EAP | A |
KMX411-1/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | A |
KMX411-2/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | E |
[MC03] Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala (valikmoodul)
Mooduli eesmärk: arendada üliõpilase pedagoogilisi oskusi töötamiseks muusikakooli õpetajana.
HL: Kohustuslik valida MTX720. Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus lisaks valida ained PEX902, MTX906, KMX029, ÜAX205.
JM ja IM: JM üliõpilastel kohustus valida vähemalt 29 EAP (koos bakalaureuseõppe vastavate moodulitega 45 EAP). IM eriala muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilaste ained sõltuvad erialainstrumendist.
MI: Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus valida vastavalt erialale vähemalt 29-35 EAP, teistel võimalus valida üksikuid aineid.
MT: Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus valida vähemalt 32 EAP, sh KMX029, PEX902, MTX906 ja ÜAX205 (koos bakalaureuseõppe vastavate moodulitega vähemalt 45 EAP)
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. on võimeline iseseisvaks tööks muusikakooli õpetajana;
2. suudab ära tunda pedagoogilisi probleeme ja leida nende lahendamiseks sobivaid meetodeid;
3. on võimeline pädevalt ja kaasaegseid õpetamismeetodeid rakendades edasi andma oma erialaseid teadmisi ja oskusi;
4. on võimeline materjaliga iseseisvalt töötades valmistama ette loenguid ja praktilisi tunde;
5. on võimeline valima ja iseseisvalt koostama harjutusi ja ülesandeid.
HL: Kohustuslik valida MTX720. Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus lisaks valida ained PEX902, MTX906, KMX029, ÜAX205.
JM ja IM: JM üliõpilastel kohustus valida vähemalt 29 EAP (koos bakalaureuseõppe vastavate moodulitega 45 EAP). IM eriala muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilaste ained sõltuvad erialainstrumendist.
MI: Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus valida vastavalt erialale vähemalt 29-35 EAP, teistel võimalus valida üksikuid aineid.
MT: Muusikakooli õpetaja kõrvaleriala valinud üliõpilastel kohustus valida vähemalt 32 EAP, sh KMX029, PEX902, MTX906 ja ÜAX205 (koos bakalaureuseõppe vastavate moodulitega vähemalt 45 EAP)
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. on võimeline iseseisvaks tööks muusikakooli õpetajana;
2. suudab ära tunda pedagoogilisi probleeme ja leida nende lahendamiseks sobivaid meetodeid;
3. on võimeline pädevalt ja kaasaegseid õpetamismeetodeid rakendades edasi andma oma erialaseid teadmisi ja oskusi;
4. on võimeline materjaliga iseseisvalt töötades valmistama ette loenguid ja praktilisi tunde;
5. on võimeline valima ja iseseisvalt koostama harjutusi ja ülesandeid.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
PEX902/2024 | Pedagoogiline lõputöö | 10 EAP | E |
PEX906-1/2024 | Pedagoogiline praktika | 3 EAP | A |
PEX906-2/2024 | Pedagoogiline praktika | 3 EAP | A |
PEX906-3/2024 | Pedagoogiline praktika | 3 EAP | A |
PEX906-4/2024 | Pedagoogiline praktika | 3 EAP | E |
ÜAX232/2024 | Alexanderi tehnika II | 1 EAP | A |
ÜAX230/2024 | Alexanderi tehnika alused | 2 EAP | A |
ÜAX205/2024 | Arengupsühholoogia | 3 EAP | E |
PEX602-1/2024 | Muusikaõpetuse didaktika seminar | 3 EAP | A |
PEX602-2/2024 | Muusikaõpetuse didaktika seminar | 3 EAP | A |
NIX600-1/2024 | Vaba improvisatsiooni ajalugu | 3 EAP | A |
NIX600-2/2024 | Vaba improvisatsiooni ajalugu | 3 EAP | A |
MTX906-1/2024 | Pedagoogiline praktika | 5 EAP | A |
MTX906-2/2024 | Pedagoogiline praktika | 5 EAP | A |
MTX906-3/2024 | Pedagoogiline praktika | 5 EAP | A |
MTX720/2024 | Kuulmispsühholoogia ja akustika | 3 EAP | E |
LAX600/2024 | Foniaatria | 2 EAP | A |
LAX400-1/2024 | Vokaalkunsti ajalugu ja vokaalmetoodika | 3 EAP | A |
LAX400-2/2024 | Vokaalkunsti ajalugu ja vokaalmetoodika | 3 EAP | A |
KMX520/2024 | Loovuspsühholoogia | 2 EAP | A |
KMX510/2024 | Suhtlemispsühholoogia | 2 EAP | A |
KMX029/2024 | Haridusteadused ja ülddidaktika | 4 EAP | E |
DGX995-1/2024 | Kooridistsipliinide õpetamise metoodika ja praktika | 3 EAP | A |
DGX995-2/2024 | Kooridistsipliinide õpetamise metoodika ja praktika | 3 EAP | A |
PEX605-1/2024 | Pedagoogilise loovuse seminar | 2 EAP | A |
PEX605-2/2024 | Pedagoogilise loovuse seminar | 2 EAP | A |
MTX940/2024 | Muusikapsühholoogia seminar | 3 EAP | A |
[MC04] Üldõpingud
Mooduli eesmärk: avardada üliõpilase üldist silmaringi ja humanitaarvaldkonnas orienteerumise võimet, toetada tasakaalustatud arengut.
Kohustuslik aine MTX250, lisaks valida vähemalt üks aine vabal valikul.
Vastavalt valitud ainetele on mooduli läbinud üliõpilane omandanud järgmised õpiväljundid:
1. tunneb teadustöö kirjutamise põhialuseid ning orienteerub andmebaasides;
2. omab süvendatud teadmisi olulisematest kaasaja filosoofidest ja filosoofia põhiprobleemidest;
3. omab ülevaadet religioonide kujunemisest, tunneb maailma usundite ühiseid ja erinevaid jooni;
4. omab ülevaadet kaasaegse kunsti võtmeprobleemidest;
5. omab ülevaadet teatriajaloost läbi sajandite;
6. on võimeline kasutama võõrkeelset erialast kirjandust, suudab vähemalt ühes võõrkeeles erialaseid probleeme käsitleda.
Kohustuslik aine MTX250, lisaks valida vähemalt üks aine vabal valikul.
Vastavalt valitud ainetele on mooduli läbinud üliõpilane omandanud järgmised õpiväljundid:
1. tunneb teadustöö kirjutamise põhialuseid ning orienteerub andmebaasides;
2. omab süvendatud teadmisi olulisematest kaasaja filosoofidest ja filosoofia põhiprobleemidest;
3. omab ülevaadet religioonide kujunemisest, tunneb maailma usundite ühiseid ja erinevaid jooni;
4. omab ülevaadet kaasaegse kunsti võtmeprobleemidest;
5. omab ülevaadet teatriajaloost läbi sajandite;
6. on võimeline kasutama võõrkeelset erialast kirjandust, suudab vähemalt ühes võõrkeeles erialaseid probleeme käsitleda.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
MTX250/2024 | Teadustöö alused | 3 EAP | A |
ÜAX930/2024 | Maailma usundite võrdlev analüüs | 3 EAP | E |
ÜAX900/2024 | Kaasaegse kunsti probleeme | 3 EAP | A |
ÜAX702/2024 | Piibel ajaloo ja kultuuri kontekstis | 3 EAP | E |
ÜAX600-1/2024 | Kehakultuur | 2 EAP | A |
ÜAX600-2/2024 | Kehakultuur | 2 EAP | A |
ÜAX600-3/2024 | Kehakultuur | 2 EAP | A |
ÜAX600-4/2024 | Kehakultuur | 2 EAP | A |
ÜAX412/2024 | Lavakunsti ABC | 2 EAP | A |
ÜAX301-1/2024 | Kunstiajalugu | 3 EAP | A |
ÜAX301-2/2024 | Kunstiajalugu | 3 EAP | A |
ÜAX006/2024 | Filosoofia eriseminar | 3 EAP | E |
ÜAK820-1/2024 | Ladina keel II | 3 EAP | A |
ÜAK820-2/2024 | Ladina keel II | 3 EAP | E |
ÜAK420-1/2024 | Itaalia keel II | 3 EAP | A |
ÜAK420-2/2024 | Itaalia keel II | 3 EAP | E |
ÜAK410-1/2024 | Itaalia keel I | 3 EAP | A |
ÜAK410-2/2024 | Itaalia keel I | 3 EAP | E |
ÜAK320-1/2024 | Prantsuse keel II | 3 EAP | A |
ÜAK320-2/2024 | Prantsuse keel II | 3 EAP | E |
ÜAK310-1/2024 | Prantsuse keel I | 3 EAP | A |
ÜAK310-2/2024 | Prantsuse keel I | 3 EAP | E |
ÜAK230-1/2024 | Saksa keel III | 3 EAP | A |
ÜAK230-2/2024 | Saksa keel III | 3 EAP | E |
ÜAK220-1/2024 | Saksa keel II | 3 EAP | A |
ÜAK220-2/2024 | Saksa keel II | 3 EAP | E |
ÜAK210-1/2024 | Saksa keel I | 3 EAP | A |
ÜAK210-2/2024 | Saksa keel I | 3 EAP | E |
ÜAK130-1/2024 | Inglise keel III | 3 EAP | A |
ÜAK130-2/2024 | Inglise keel III | 3 EAP | E |
ÜAK120-1/2024 | Inglise keel II | 3 EAP | A |
ÜAK120-2/2024 | Inglise keel II | 3 EAP | E |
MTX830/2024 | Teksti sisse minek | 3 EAP | A |
MTX815/2024 | Sissejuhatus posttonaalse muusika analüüsi | 2 EAP | E |
MTX231/2024 | Rakenduslikud refleksiivsed meetodid loovuurimuses | 3 EAP | A |
KOE860/2024 | Sissejuhatus elektroakustilise muusika analüüsi | 3 EAP | E |
KOE826/2024 | 20. sajandi lääne mikrotonaalne muusika | 3 EAP | E |
LKX401-1/2024 | Välisteatri ajalugu I | 4 EAP | E |
LKX401-2/2024 | Välisteatri ajalugu I | 4 EAP | E |
LKX410-1/2024 | Eesti teatri ajalugu | 2 EAP | A |
LKX410-2/2024 | Eesti teatri ajalugu | 2 EAP | E |
LKX410-3/2024 | Eesti teatri ajalugu | 2 EAP | E |
LKX410-4/2024 | Eesti teatri ajalugu | 2 EAP | A |
LKX422/2024 | Kaasaegne teater | 3 EAP | A |
LKX600-1/2024 | Kirjandus | 2 EAP | E |
LKX600-2/2024 | Kirjandus | 2 EAP | E |
LKX600-3/2024 | Kirjandus | 2 EAP | E |
ÜAK810-1/2024 | Ladina keel I | 3 EAP | A |
ÜAK810-2/2024 | Ladina keel I | 3 EAP | E |
ÜAX200/2024 | Psühholoogilised oskused muusiku elus | 2 EAP | A |
[MC02] Ettevõtlikkuse alused (valikmoodul)
Mooduli eesmärk: pakkuda muusikaerialade üliõpilastele teadmisi kultuuriettevõtlusest, loomemajanduse keskkonnast ning arendada praktilisi oskusi iseseisvalt vabaturumajanduslikus kultuuriruumis loovisikuna tegutsemiseks.
Kohustuslik läbida üks aine vabal valikul, lisaks võib üliõpilane moodulist valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh kohustuslike ainetena MAG500 ja lõputöö MAG902. Ettevõtlikkuse valdkonna aineid võib valida ka EKA-st.
AV erialal soovitav valida MAG902, lisaks ained MAG502, MAG615.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. omab üldteadmisi Eesti kultuuripoliitika, lepinguõiguse ja intellektuaalomandi põhialustest;
2. omab algteadmisi kultuuriprojektide rahastamisvõimalustest, läbiviimisest ning erinevatest juriidilistest vormidest loovisikuna tegutsemiseks;
3. on võimeline koostama projektikirjeldust ning orienteeruma kultuurivaldkonda suunavates õigusaktides;
4. suudab osaleda meeskonnatöös;
5. omab süvendatud teadmisi mõnes kultuuriettevõtlusega seotud valdkonnas (näiteks kultuuriturundus, autoriõigus, projektijuhtimine) ning suudab end sel teemal kirjalikult väljendada, suuliselt argumenteerida ning osaleda sellekohastes aruteludes.
Kohustuslik läbida üks aine vabal valikul, lisaks võib üliõpilane moodulist valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh kohustuslike ainetena MAG500 ja lõputöö MAG902. Ettevõtlikkuse valdkonna aineid võib valida ka EKA-st.
AV erialal soovitav valida MAG902, lisaks ained MAG502, MAG615.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. omab üldteadmisi Eesti kultuuripoliitika, lepinguõiguse ja intellektuaalomandi põhialustest;
2. omab algteadmisi kultuuriprojektide rahastamisvõimalustest, läbiviimisest ning erinevatest juriidilistest vormidest loovisikuna tegutsemiseks;
3. on võimeline koostama projektikirjeldust ning orienteeruma kultuurivaldkonda suunavates õigusaktides;
4. suudab osaleda meeskonnatöös;
5. omab süvendatud teadmisi mõnes kultuuriettevõtlusega seotud valdkonnas (näiteks kultuuriturundus, autoriõigus, projektijuhtimine) ning suudab end sel teemal kirjalikult väljendada, suuliselt argumenteerida ning osaleda sellekohastes aruteludes.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
MAG902/2024 | Kultuuriettevõtluse lõputöö | 10 EAP | E |
MAG502/2024 | Praktiline projektitöö | 3 EAP | A |
MAG500/2024 | Karjääriplaan | 4 EAP | A |
MAG442/2024 | Kultuuriprojekti juhtimine | 3 EAP | A |
MAG352/2024 | MAPSI e-kursus | 3 EAP | A |
MAG225/2024 | Muusik ja tema profiil | 3 EAP | A |
MAG220/2024 | Turundus ja kommunikatsioon | 3 EAP | A |
MAG215/2024 | Kontserdiproduktsiooni seminar | 3 EAP | A |
MAG210/2024 | Muusika ja seadusandlus | 4 EAP | A |
MAG200/2024 | Sissejuhatus kultuurikorraldusse | 3 EAP | A |
MAG615/2024 | Loovisikud ühiskonnas | 3 EAP | A |
[MC08] Kontserdiprojekt (valikmoodul)
Mooduli eesmärk: pakkuda üliõpilasele võimalust arendada erinevaid professionaalseid oskusi jätkusuutliku interpreedina ning omandada vajalikke erialaga seotud administratiivseid oskusi.
Valikmoodul. Üliõpilane võib moodulist valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh lõputöö MIX902. NB! Mooduli mahu täitmiseks võib valida ühe aine ka väljastpoolt moodulit C, tingimusel, et loeng-kontserdi teema seda valikut põhjendab.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. oskab oma erialasele praktilisele tegevusele uurimuslikult läheneda
2. oskab luua ja korraldada loeng-kontserti
3. oskab nii muusikaliselt kui ka verbaalselt artistlikult esineda
4. on tuttav levinumate meetoditega loovuurimuses
5. on saanud baasteadmisi IT ja kultuurikorralduse valdkonnas
Valikmoodul. Üliõpilane võib moodulist valida üksikuid aineid või läbida moodul 20 EAP mahus sh lõputöö MIX902. NB! Mooduli mahu täitmiseks võib valida ühe aine ka väljastpoolt moodulit C, tingimusel, et loeng-kontserdi teema seda valikut põhjendab.
Mooduli läbinud üliõpilane:
1. oskab oma erialasele praktilisele tegevusele uurimuslikult läheneda
2. oskab luua ja korraldada loeng-kontserti
3. oskab nii muusikaliselt kui ka verbaalselt artistlikult esineda
4. on tuttav levinumate meetoditega loovuurimuses
5. on saanud baasteadmisi IT ja kultuurikorralduse valdkonnas
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
MTX231/2024 | Rakenduslikud refleksiivsed meetodid loovuurimuses | 3 EAP | A |
ÜAX412/2024 | Lavakunsti ABC | 2 EAP | A |
MAG500/2024 | Karjääriplaan | 4 EAP | A |
MAG352/2024 | MAPSI e-kursus | 3 EAP | A |
MAG225/2024 | Muusik ja tema profiil | 3 EAP | A |
MTX830/2024 | Teksti sisse minek | 3 EAP | A |
DGX401-1/2024 | Kooritöö metoodika | 3 EAP | A |
DGX401-2/2024 | Kooritöö metoodika | 3 EAP | A |
DGX401-3/2024 | Kooritöö metoodika | 3 EAP | A |
KMX411-1/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | A |
KMX411-2/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | E |
KOE950/2024 | Digioskused muusikutele | 2 EAP | A |
MIX902/2024 | Loeng-kontsert | 10 EAP | E |
MTX334/2024 | Mälutekstid ja biograafiad muusikalookirjutuses | 3 EAP | A |
MTX355/2024 | Kammermuusika ajalood | 3 EAP | A |
MTX435/2024 | Muusika filmis | 3 EAP | A |
MTX772-1/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-2/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-3/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX772-4/2024 | Muusikateaduse eriseminar | 2 EAP | A |
MTX940/2024 | Muusikapsühholoogia seminar | 3 EAP | A |
MD MAGISTRIEKSAM
[MD06] Magistrieksam (JM õppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk: Instrumendi valdamise, ansamblimängu tehnika, loova mõtlemise ja muusikalise
väljendusoskuse arendamine, magistrieksami kava omandamine, esitusküpseks viimistlemine ja magistrieksami sooritamine.
Mooduli õpiväljundid. Mooduli läbinud üliõpilane:
1. oskab professionaalsel tasemel isikupäraselt kujundada repertuaari;
2. suudab kõrgel kunstilisel tasemel veenvalt ja tehniliselt ladusalt esitada magistrieksami kontserdi kava;
3. tunneb olulisi stiile ja oskab nendes loovalt väljenduda;
4. valdab lavalise esinemise eetikat.
väljendusoskuse arendamine, magistrieksami kava omandamine, esitusküpseks viimistlemine ja magistrieksami sooritamine.
Mooduli õpiväljundid. Mooduli läbinud üliõpilane:
1. oskab professionaalsel tasemel isikupäraselt kujundada repertuaari;
2. suudab kõrgel kunstilisel tasemel veenvalt ja tehniliselt ladusalt esitada magistrieksami kontserdi kava;
3. tunneb olulisi stiile ja oskab nendes loovalt väljenduda;
4. valdab lavalise esinemise eetikat.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
NIX115/2024 | Magistrieksam | 15 EAP | N |
JMX116/2024 | Magistrieksam | 15 EAP | N |
ME VABAAINED