Õppekava kood | 144344 |
Õppekava nimetus | Muusikaõpetaja |
Õppekava tase | magistriõpe |
Õppekava maht ainepunktides | 120 EAP |
Nominaalne aeg aastates | 2 aastat |
Õppevorm(id) | sessioonõpe |
Õppekavagrupp | õpetajakoolitus ja kasvatusteadus |
Õppetöö keeled | eesti |
Õpiväljundite saavutamiseks vajalikud teised keeled | |
HTM registrisse kandmise kuupäev | 28.11.2023 |
EMTA nõukogus kinnitamise (muudatuse) kuupäev | 25.11.2015, 20.04.2021 |
Õppe läbiviimise õigus
Õppekava kuulub õpetajakoolituse ja kasvatusteaduse õppekavagruppi Õppe läbiviimise õigus: Tähtajatu
Vastuvõtu tingimused
- õppe alustamise tingimused
Bakalaureusekraad, rakenduskõrghariduse diplom või nendele vastav kvalifikatsioon, lisanõudeks muusikaline ettevalmistus.
Bakalaureusekraad, rakenduskõrghariduse diplom või nendele vastav kvalifikatsioon, lisanõudeks muusikaline ettevalmistus.
- sisseastumiseksamid
sisseastumiseksam koosneb loomingulisest konkursist, intervjuust ja kutsesobivuskatsest
sisseastumiseksam koosneb loomingulisest konkursist, intervjuust ja kutsesobivuskatsest
Õppekava eesmärgid
Ühisõppekava eesmärk:
- anda terviklik akadeemiline haridus kasvatusteaduste ja õpetajakoolituse valdkonnas muusika erialal, pädevus töötada muusikaõpetajana (alushariduse, põhikooli, gümnaasiumi tasemel) ning valmisolek õpingute jätkamiseks, sh doktoriõppes;
- luua võimalused teaduspõhise ja uurimusliku lähenemise kujunemist õpetajatöösse ning valmisoleku kujunemist pidevaks professionaalseks enesearendamiseks;
- luua võimalused multikultuurilises ühiskonnas orienteeruva, rahvuslikke traditsioone ja tänapäevaseid õppemeetodeid väärtustava muusikapedagoogi kujunemiseks.
- anda terviklik akadeemiline haridus kasvatusteaduste ja õpetajakoolituse valdkonnas muusika erialal, pädevus töötada muusikaõpetajana (alushariduse, põhikooli, gümnaasiumi tasemel) ning valmisolek õpingute jätkamiseks, sh doktoriõppes;
- luua võimalused teaduspõhise ja uurimusliku lähenemise kujunemist õpetajatöösse ning valmisoleku kujunemist pidevaks professionaalseks enesearendamiseks;
- luua võimalused multikultuurilises ühiskonnas orienteeruva, rahvuslikke traditsioone ja tänapäevaseid õppemeetodeid väärtustava muusikapedagoogi kujunemiseks.
Õppekava õpiväljundid
Õppekava täies mahus läbinud üliõpilane:
- teab ja mõistab muusikahariduse eesmärke, põhimõtteid ja suunitlusi ning väärtustab muusikat laiemas sotsiaalkultuurilises kontekstis
- omab süsteemseid ja laiapõhjalisi üldkasvatusteaduslikke ning ainedidaktilisi lasteaia, põhikooli ja gümnaasiumi muusikaõpetaja tööks vajalikke teadmisi ja rakenduslikke oskusi
- oskab läbi viia muusikalisi tegevusi ja muusikatunde kasutades erinevates metoodilistes käsitlustes sisalduvaid didaktilisi võimalusi
- oskab reflekteerida oma tegevust muusikaõpetajana ja kavandada õpilase arengut ning enda edasist täiendamist üldkasvatusliku ja interdistsiplinaarse kompetentsuse suunas - orienteerub muusikaloos, muusikateoorias, erinevates muusikastiilides rakendades neid teadmisi praktilises tegevuses ning on võimeline musitseerima muusikaõpetajale kohasel tasemel
- on omandanud teadmised ja oskused erialalise teadusliku uurimustöö läbiviimiseks
- suudab teha koostööd erinevate sihtgruppidega ja käsitleda spetsiifilisi erialateadmisi laiemas kultuuri ja ühiskonna kontekstis ning väljendada end erialaliselt vähemalt ühes võõrkeeles
- teab ja mõistab muusikahariduse eesmärke, põhimõtteid ja suunitlusi ning väärtustab muusikat laiemas sotsiaalkultuurilises kontekstis
- omab süsteemseid ja laiapõhjalisi üldkasvatusteaduslikke ning ainedidaktilisi lasteaia, põhikooli ja gümnaasiumi muusikaõpetaja tööks vajalikke teadmisi ja rakenduslikke oskusi
- oskab läbi viia muusikalisi tegevusi ja muusikatunde kasutades erinevates metoodilistes käsitlustes sisalduvaid didaktilisi võimalusi
- oskab reflekteerida oma tegevust muusikaõpetajana ja kavandada õpilase arengut ning enda edasist täiendamist üldkasvatusliku ja interdistsiplinaarse kompetentsuse suunas - orienteerub muusikaloos, muusikateoorias, erinevates muusikastiilides rakendades neid teadmisi praktilises tegevuses ning on võimeline musitseerima muusikaõpetajale kohasel tasemel
- on omandanud teadmised ja oskused erialalise teadusliku uurimustöö läbiviimiseks
- suudab teha koostööd erinevate sihtgruppidega ja käsitleda spetsiifilisi erialateadmisi laiemas kultuuri ja ühiskonna kontekstis ning väljendada end erialaliselt vähemalt ühes võõrkeeles
Õppekava lühikirjeldus
Peaeriala: Muusikaõpetaja
Kasvatusteaduslik uurimistöö 9/0
Süvendatud aineõpingud 15/10
Üldkasvatusteaduslikud ja psühholoogiaained 24/0
Ainedidaktika ja praktika 39/3
Vabaained 0/2
Magistritöö 18/0
Kasvatusteaduslik uurimistöö 9/0
Süvendatud aineõpingud 15/10
Üldkasvatusteaduslikud ja psühholoogiaained 24/0
Ainedidaktika ja praktika 39/3
Vabaained 0/2
Magistritöö 18/0
Valikuvõimalused õppekava läbimiseks
Üliõpilased läbivad üldkasvatusteaduslike ja psühholoogiaainete, ainedidaktika- ja praktika ning süvendatud aineõpingute mooduli. Magistritöö koostamiseks läbivad üliõpilased aine kasvatusteaduslik uurimistöö. Magistriõpingud lõpevad magistritöö kaitsmisega.
Lõpetamise tingimused (lõputöö, eksamid)
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus, sh. sooritama kohustuslikud õppeained ning koostama ja kaitsma magistritöö. Õpingute jooksul peab õppija läbima vähemalt ühe võõrkeelse aine. Üliõpilasel, kes ei ole lõpetanud eesti õppekeelega kooli või on lõpetanud osaliselt eesti õppekeelega kooli on vaja omandada eesti keele oskus C1-tasemel.
- diplom
Magistri TLÜ ja EMTA ühisdiplom, akadeemiline õiend, Diploma Supplement
Magistri TLÜ ja EMTA ühisdiplom, akadeemiline õiend, Diploma Supplement
- omistatav kraad
Haridusteaduse magister (muusikaõpetaja) Master of Arts in Education (MA)
Haridusteaduse magister (muusikaõpetaja) Master of Arts in Education (MA)
Õppekava eest vastutav(ad) üksus(ed)
EMTA Muusikateaduse, interpretatsiooni- ja muusikapedagoogika ning kultuurikorralduse osakond; T
Edasiõppimise võimalused
doktoriõpe
Kvalifikatsiooni tase
kõrghariduse teine aste, Eesti kvalifikatsiooniraamistiku 7. tase, Euroopa kvalifikatsiooni-raamistiku 7. tase
Pääs tööturule
õigus töötada magistrikraadi või vastavat kvalifikatsiooni nõudval ametikohal; õppekava läbinule omistatakse õpetaja, tase 7 kutse.
Õppekava spetsialiseerumised
Peaeriala: Muusikaõpetaja 120 EAP
Õppekava struktuur ja õppeained
MA ERIALA
[MA21] Ainedidaktika ja praktika (MÕ TLÜ ühisõppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk: Toetada oskust loovalt rakendada ainealaseid oskusi, teadmisi ja meetodeid muusikakasvatuslikus töös.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- mõistab õppimise ja õpetamise teooriate põhiseisukohti ning läheneb aine õpetamisele tõenduspõhiselt;
- tunneb oma valdkonna rahvusvahelisi arengusuundi ja oskab neid rakendada aineõpetuse praktikas;
- oskab kavandada ja läbi viia aineõpet, pidades silmas kaasaegse õpikeskkonna võimalusi, lõimingu põhimõtteid, hariduslikke erivajadusi ning turvalisust;
- oskab juhendada õppijate uurimis-, praktilist ja (või) loovtööd, arvestades oma ainevaldkonna uurimistöö meetodeid ja eetikat;
- oskab ennast ja oma tegevust aineõpetajana mõtestada ning suudab lõimida õpetaja läbivaid kompetentse aine- või valdkonnaspetsiifilise õppetööga.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- mõistab õppimise ja õpetamise teooriate põhiseisukohti ning läheneb aine õpetamisele tõenduspõhiselt;
- tunneb oma valdkonna rahvusvahelisi arengusuundi ja oskab neid rakendada aineõpetuse praktikas;
- oskab kavandada ja läbi viia aineõpet, pidades silmas kaasaegse õpikeskkonna võimalusi, lõimingu põhimõtteid, hariduslikke erivajadusi ning turvalisust;
- oskab juhendada õppijate uurimis-, praktilist ja (või) loovtööd, arvestades oma ainevaldkonna uurimistöö meetodeid ja eetikat;
- oskab ennast ja oma tegevust aineõpetajana mõtestada ning suudab lõimida õpetaja läbivaid kompetentse aine- või valdkonnaspetsiifilise õppetööga.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
KUM7129.FK/2024 | Alushariduse muusikadidaktika | 4 EAP | E |
KUM7118.FK/2024 | Hääleõpe | 2 EAP | E |
KAT7036.HR/2024 | Õpetajakoolituse praktika I | 3 EAP | A |
KAT7037.HR/2024 | Õpetajakoolituse praktika II | 3 EAP | A |
KUM7137.FK/2024 | Muusikaõpetuse praktika alushariduses | 4 EAP | A |
KMX115-1/2024 | Muusikaõpetuse praktika põhikoolis ja gümnaasiumis | 4 EAP | A |
KMX115-2/2024 | Muusikaõpetuse praktika põhikoolis ja gümnaasiumis | 4 EAP | A |
KMX115-3/2024 | Muusikaõpetuse praktika põhikoolis ja gümnaasiumis | 3 EAP | A |
KMX020-1/2024 | Põhikooli ja gümnaasiumi muusikaõpetuse didaktika | 4 EAP | E |
KMX020-2/2024 | Põhikooli ja gümnaasiumi muusikaõpetuse didaktika | 4 EAP | E |
KMX020-3/2024 | Põhikooli ja gümnaasiumi muusikaõpetuse didaktika | 4 EAP | E |
FKI6007.FK-1/2024 | Suur ELU I | 4 EAP | A |
FKI6008.FK/2024 | Suur ELU II | 6 EAP | A |
KUM7027.FK/2024 | Muusika erivajadustega laste arendamisel | 3 EAP | E |
KUM7120.FK/2024 | Multimeedia muusikakasvatuses | 4 EAP | A |
KUM7132.FK/2024 | Muusikamäng ja liikumine | 3 EAP | E |
[MA24] Üldkasvatusteaduslikud ja psühholoogiaained (MP TLÜ ühisõppekavale_2021)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk:
- Luua eeldused süsteemse teadmusaluse kujunemiseks kasvatusteaduslikest, pedagoogilis-psühholoogilistest, didaktikaalastest põhimõistetest ja teooriatest;
- toetada oskuste kujunemist pedagoogilis-psühholoogiliste, üldkasvatusteaduslike, didaktika- ja ainealaste teadmiste integreerimiseks ning rakendamiseks koolitegelikkuses;
- toetada arusaama kujunemist haridust mõjutavatest protsessidest ja seadusandlusest ning õpetaja rollist haridusmuutuste algataja ja elluviijana;
- toetada tulevase õpetaja rollipildi ja pädevuste kujunemist ning valmisolekut pidevaks professionaalseks enesearenduseks uurimusliku lähenemise, koostöö ja eneseanalüüsi kaudu;
- toetada teaduspõhise lähenemise kujunemist õpetajatöösse.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- tunneb erinevaid kasvatusteaduslikke paradigmasid (õpikäsitusi, inimese arengut, hariduse ja õpetaja rolli ühiskonnas, vaateid eetikale ja väärtustele), oskab neid kõrvutada ja otstarbekalt kasutada;
- oskab kujundada õpilase arengut ja õppimist toetavat õppeprotsessi ja keskkonda;
- tajub oma rolli ja vastutust õpilase arengu toetamisel, kooli arendamisel ja kodanikuühiskonnas ning lähtub oma tegevustes eetilistest tõekspidamistest;
- oskab kasutada teaduslikke meetodeid õppeprotsessi, õppekeskkonna ja oma kutsealase tegevuse analüüsimiseks ning neile toetudes kavandada arengut;
- oskab teha koostööd ja seda juhtida kaasates erinevaid osalisi - õppijaid, kolleege ja teisi partnereid haridussüsteemis ning ühiskonnas;
- tunneb haridust reguleerivat seadusandlust, sh RÕK ́i ja lähtub nendest oma töös;
- omab ülevaadet hariduspoliitikast ja seda kujundavatest mehhanismidest kaasajal.
- Luua eeldused süsteemse teadmusaluse kujunemiseks kasvatusteaduslikest, pedagoogilis-psühholoogilistest, didaktikaalastest põhimõistetest ja teooriatest;
- toetada oskuste kujunemist pedagoogilis-psühholoogiliste, üldkasvatusteaduslike, didaktika- ja ainealaste teadmiste integreerimiseks ning rakendamiseks koolitegelikkuses;
- toetada arusaama kujunemist haridust mõjutavatest protsessidest ja seadusandlusest ning õpetaja rollist haridusmuutuste algataja ja elluviijana;
- toetada tulevase õpetaja rollipildi ja pädevuste kujunemist ning valmisolekut pidevaks professionaalseks enesearenduseks uurimusliku lähenemise, koostöö ja eneseanalüüsi kaudu;
- toetada teaduspõhise lähenemise kujunemist õpetajatöösse.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- tunneb erinevaid kasvatusteaduslikke paradigmasid (õpikäsitusi, inimese arengut, hariduse ja õpetaja rolli ühiskonnas, vaateid eetikale ja väärtustele), oskab neid kõrvutada ja otstarbekalt kasutada;
- oskab kujundada õpilase arengut ja õppimist toetavat õppeprotsessi ja keskkonda;
- tajub oma rolli ja vastutust õpilase arengu toetamisel, kooli arendamisel ja kodanikuühiskonnas ning lähtub oma tegevustes eetilistest tõekspidamistest;
- oskab kasutada teaduslikke meetodeid õppeprotsessi, õppekeskkonna ja oma kutsealase tegevuse analüüsimiseks ning neile toetudes kavandada arengut;
- oskab teha koostööd ja seda juhtida kaasates erinevaid osalisi - õppijaid, kolleege ja teisi partnereid haridussüsteemis ning ühiskonnas;
- tunneb haridust reguleerivat seadusandlust, sh RÕK ́i ja lähtub nendest oma töös;
- omab ülevaadet hariduspoliitikast ja seda kujundavatest mehhanismidest kaasajal.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
KAT7052.HR/2024 | Arengu ja õppimise toetamine | 6 EAP | E |
KAT7053.HR/2024 | Kaasava hariduse rakendamine koolis | 6 EAP | E |
KAT7054.HR/2024 | Õppimise emotsionaalsed ja sotsiaalsed aspektid | 6 EAP | A |
KAT7055.HR/2024 | Õpetaja ja õpilane õppijatena koolis ja ühiskonnas | 6 EAP | E |
MB ERIALAGA SEOTUD PRAKTILISED ÕPINGUD
[MB24] Süvendatud aineõpingud (MP TLÜ ühisõppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk on luua eeldused ja võimalused muusikaõpetaja tööks vajalike teadmiste ja oskuste täiendamiseks ja süvendamiseks.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- seostab erinevates muusikalistes ainetes omandatud teadmisi ja oskusi ning suudab neid rakendada pedagoogilises tegevuses.
- tunneb ja rakendab sobivat saatekujundust teosest lähtuvalt.
- valdab erinevaid õpitehnikaid, teab koostöös õppimise põhimõtteid, orienteerub olemasolevas õppevaras ning teab/tunneb ja rakendab nii traditsioonilisi kui tänapäevaseid õppemeetodeid ja -vahendeid.
- tunneb tervisliku häälekasutuse põhimõtteid ja oskab rakendada omandatud teadmisi õpetajatöös.
- orienteerub erialavaldkonna rahvusvahelistes arengusuundades, tunneb Eesti muusikaõpetuse traditsioone ja oskab teadmisi rakendada praktikas.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- seostab erinevates muusikalistes ainetes omandatud teadmisi ja oskusi ning suudab neid rakendada pedagoogilises tegevuses.
- tunneb ja rakendab sobivat saatekujundust teosest lähtuvalt.
- valdab erinevaid õpitehnikaid, teab koostöös õppimise põhimõtteid, orienteerub olemasolevas õppevaras ning teab/tunneb ja rakendab nii traditsioonilisi kui tänapäevaseid õppemeetodeid ja -vahendeid.
- tunneb tervisliku häälekasutuse põhimõtteid ja oskab rakendada omandatud teadmisi õpetajatöös.
- orienteerub erialavaldkonna rahvusvahelistes arengusuundades, tunneb Eesti muusikaõpetuse traditsioone ja oskab teadmisi rakendada praktikas.
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
KMX530/2024 | Muusikahariduse alused - filosoofia ja ajalugu | 3 EAP | A |
KMX718/2024 | Plokkflööt muusikaõpetuses | 4 EAP | E |
KMX610-1/2024 | Vaba klaverisaade | 2 EAP | A |
KMX610-2/2024 | Vaba klaverisaade | 2 EAP | A |
KMX610-3/2024 | Vaba klaverisaade | 2 EAP | A |
KMX610-4/2024 | Vaba klaverisaade | 2 EAP | A |
DGX707-1/2024 | Dirigeerimise alused | 2 EAP | A |
DGX707-2/2024 | Dirigeerimise alused | 2 EAP | A |
DGX707-3/2024 | Dirigeerimise alused | 2 EAP | A |
DGX707-4/2024 | Dirigeerimise alused | 2 EAP | A |
DGX708-1/2024 | Kooridirigeerimise jätkuõpe | 2 EAP | A |
DGX708-2/2024 | Kooridirigeerimise jätkuõpe | 2 EAP | A |
DGX708-3/2024 | Kooridirigeerimise jätkuõpe | 2 EAP | A |
DGX708-4/2024 | Kooridirigeerimise jätkuõpe | 2 EAP | A |
JMX115-1/2024 | Jazzteooria ja solfedžo | 2 EAP | A |
JMX115-2/2024 | Jazzteooria ja solfedžo | 2 EAP | E |
JMX411-1/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | A |
JMX411-2/2024 | Pop- ja jazzmuusika ajalugu | 2 EAP | E |
JMX805-1/2024 | Rütmigrupi instrumentide põhiõpe | 2 EAP | A |
JMX805-2/2024 | Rütmigrupi instrumentide põhiõpe | 2 EAP | A |
JMX805-3/2024 | Rütmigrupi instrumentide põhiõpe | 2 EAP | A |
KMX300-1/2024 | C.Orffi pedagoogika | 2 EAP | A |
KMX300-2/2024 | C.Orffi pedagoogika | 2 EAP | A |
KMX320-1/2024 | Z.Kodály metoodika ja relatiivne solfedžo | 2 EAP | A |
KMX320-2/2024 | Z.Kodály metoodika ja relatiivne solfedžo | 2 EAP | A |
KMX717/2024 | Väikekandled muusikaõpetuses | 3 EAP | A |
MAG442/2024 | Kultuuriprojekti juhtimine | 3 EAP | A |
MTX721/2024 | Muusikapsühholoogia | 3 EAP | E |
MC MUUSIKATEOREETILISED, -AJALOOLISED, PEDAGOOGILISED JA ÜLDÕPINGUD
[MC07] Kasvatusteaduslik uurimistöö (MP TLÜ ühisõppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk on luua võimalused kasvatusteadusliku uurimistöö planeerimise, teostamise ja esitamisega seotud teadmiste ja oskuste kujunemiseks, sh inglise keelse sõnavara tundmiseks.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- oskab kasutada teaduslikke meetodeid õppeprotsessi, õppekeskkonna ja oma kutsealase tegevuse analüüsimiseks ning neile toetudes kavandada arengut;
- järgib teaduseetika üldprintsiipe
- suudab püsitada uurimisküsimuse vastavalt probleemile ja valida sobiva uurimismeetodi
- suudab iseseisvalt planeerida ja läbi viia uurimistööd, suudab määrata oma uurimistöö teema, probleemi ja eesmärgi ning nendest lähtuvalt kavandab sobiva uurimismeetodi
- järgib teaduseetika üldprintsiipe
Mooduli läbinud üliõpilane:
- oskab kasutada teaduslikke meetodeid õppeprotsessi, õppekeskkonna ja oma kutsealase tegevuse analüüsimiseks ning neile toetudes kavandada arengut;
- järgib teaduseetika üldprintsiipe
- suudab püsitada uurimisküsimuse vastavalt probleemile ja valida sobiva uurimismeetodi
- suudab iseseisvalt planeerida ja läbi viia uurimistööd, suudab määrata oma uurimistöö teema, probleemi ja eesmärgi ning nendest lähtuvalt kavandab sobiva uurimismeetodi
- järgib teaduseetika üldprintsiipe
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
KAT7022.HR/2024 | Kvalitatiivsed ja kvantitatiivsed uurimismeetodid kasvatusteadustes | 3 EAP | A |
KUM7134.FK/2024 | Kasvatusteadusliku uurimistöö seminar | 3 EAP | A |
YDP7003.YM/2024 | Uurimismeetodite alused haridusteadustes | 3 EAP | A |
YDP7004.YM/2024 | Uurimistöö aluste praktikum | 3 EAP | A |
MD MAGISTRIEKSAM
[MDT09] Magistritöö (MP TLÜ ühisõppekavale)
Mooduli eesmärk: Mooduli eesmärk on
- luua võimalused magistrandi kujunemiseks iseseisvaks uurijaks läbi viimaks pedagoogilist projekti, uurimust või välja töötamaks õppematerjali;
- toetada oskust iseseisvalt kirjandusega töötada, analüüsida ja vormistada tööd ning töö tulemusi/teese vastavalt kehtivatele standarditele korrektselt.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- on omandanud teadmised teadustöö metoodikast (suudab rakendada teaduslikke uurimismeetodeid muusika- ja kasvatusteaduslike probleemide, situatsioonide analüüsimiseks ja lahendamiseks);
- oskab õppematerjali metoodiliselt käsitleda ning kommenteerida;
- oskab püstitada ja lahendada teaduslikku probleemi;
- oskab teha teaduslikult pädevaid järeldusi ja vormistada need korrektselt (ka teesidana) vastavalt standardile.
Magistritöö hindamine toimub väitekirja avalikul kaitsmisel. Oponentide ettepanekud ja teised väitluse käigus esitatud seisukohad summeerib kaitsmiskomisjon ja määrab lõpliku hinde. Kaitsmisele pääsemise eelduseks on eelkaitsmise läbimine või esinemine uurimistulemustega teaduskonverentsil
- luua võimalused magistrandi kujunemiseks iseseisvaks uurijaks läbi viimaks pedagoogilist projekti, uurimust või välja töötamaks õppematerjali;
- toetada oskust iseseisvalt kirjandusega töötada, analüüsida ja vormistada tööd ning töö tulemusi/teese vastavalt kehtivatele standarditele korrektselt.
Mooduli läbinud üliõpilane:
- on omandanud teadmised teadustöö metoodikast (suudab rakendada teaduslikke uurimismeetodeid muusika- ja kasvatusteaduslike probleemide, situatsioonide analüüsimiseks ja lahendamiseks);
- oskab õppematerjali metoodiliselt käsitleda ning kommenteerida;
- oskab püstitada ja lahendada teaduslikku probleemi;
- oskab teha teaduslikult pädevaid järeldusi ja vormistada need korrektselt (ka teesidana) vastavalt standardile.
Magistritöö hindamine toimub väitekirja avalikul kaitsmisel. Oponentide ettepanekud ja teised väitluse käigus esitatud seisukohad summeerib kaitsmiskomisjon ja määrab lõpliku hinde. Kaitsmisele pääsemise eelduseks on eelkaitsmise läbimine või esinemine uurimistulemustega teaduskonverentsil
Ainekood | Õppeaine nimetus | EAP | Hindamine |
---|---|---|---|
KUM7126.FK/2024 | Magistritöö | 18 EAP | T |
ME VABAAINED